Τελικά φαίνετε να επιβεβαιώνεται αυτό που γράψαμε σε προηγούμενο άρθρο ότι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με κάποιο τρόπο θα πάρουν πίσω τα χρήματα που έχασαν από τις μειώσεις τιμών στα προγράμματα τους(unlimited προγράμματα ) από τον καταναλωτή.
Ο φίλος μου με το μαγαζί αλυσίδας μου είπε όταν πήγα να ανανεώσω το συμβόλαιο μου ότι οι τιμές στα κινητά έχουν αυξηθεί από 5% έως και 12% με ένα πολύ ωραίο τρυκ . Με την παλαιότερη πολιτική των εταιρειών όταν έκανες νέα σύνδεση ή ανανέωνες το συμβόλαιο σου οι εταιρείες σου έδιναν ένα ποσόν επιδότησης για να πάρεις φθηνότερα την συσκευή σου .Το ποσόν αυτό αφαιρούνταν από την τιμή χονδρικής του τηλεφώνου και προέκυπτε η τιμή αγοράς του από τον συνδρομητή.
Τώρα με την νέα Πολιτική των εταιρειών η τιμή αγοράς υπολογίζεται με βάση την τιμή λιανικής , άρα είναι αυξημένη κατά το παραπάνω ποσοστό , αν δε υπολογίσεις και την μείωση των επιδοτήσεων τότε καταλαβαίνεις που έχουν πάει οι τιμές λιανικής .
Εντάξει ,είπα στον φίλο , τότε γιατί γκρινιάζεις ότι δεν βγάζεις λεφτά ,αφού με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία σου αύξησε το ποσοστό κέρδους σου.
Και εκεί με αποστόμωσε . Τα επιπλέον χρήματα μου είπε , μας τα παίρνει πίσω και όχι μόνο αυτό , αλλά μας μείωσαν και το ποσοστό κέρδους με αποτέλεσμα να έχουμε χάσει πια το ενδιαφέρον μας .
Άλλος φίλος μου είπε ότι η εταιρεία που συνεργάζεται σταμάτησε την αποστολή αναλυτικών λογαριασμών στους συνδρομητές .Εάν θέλουν ανάλυση μπορούν λέει να την δουν στο internet. Είναι η νέα διαδικασία .Για να κάνεις σύνδεση κινητής απαιτείται ταυτότητα , λογαριασμός ΔΕΚΟ και να έχεις internet στο σπίτι .
Ποτέ δεν θα μπορείς να ελέγξεις που μιλάς . Μ αρέσει που κάποτε οι πωλητές κινητής έβριζαν τον ΟΤΕ που δεν έδινε αναλύσεις στους συνδρομητές του ,και χρησιμοποιούσαν το επιχείρημα ότι στην κινητή τα πάντα είναι ξεκάθαρα.
Άραγε είναι συγκυρία ή κάτι θα γίνει με τις χρεώσεις κινητής;
Πάντως στην καρτοκινητή η ελάχιστη διάρκεια κλήσης από 30 δευτερόλεπτα έγινε 45, άσε που στα περισσότερα ειδικά προγράμματα καρτοκινητής η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι 3 λεπτά.
Ας μην μιλήσουμε για τις χρεώσεις στο mobile internet ,που κανείς δεν έχει καταλάβει πότε είναι στο internet και πότε δεν είναι ,με αποτέλεσμα να μπορείς να είσαι μέσα ένα μήνα ολόκληρο και να μην το ξέρεις. Κόστος ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ.
Νομίζω κάποιος πρέπει να βάλει μια τάξη .Να προστατεύσει και τους εμπόρους και τους καταναλωτές ώστε να πάψουν να είναι έρμαια του κάθε ημεδαπού ή αλλοδαπού φωστήρα manager που αποφασίζει και διατάζει τους άλλους να χορεύουν κατά την κρίση του.
Και ας σταματήσουν οι δικαιολογίες για συστημικά προβλήματα που προβάλλουν όλες οι εταιρείες για να δικαιολογήσουν την ανικανότητα και την αδιαφορία τους για την πραγματική εξυπηρέτηση του πελάτη.Θα επανέλθω σύντομα με καυτό θέμα: SERVICE ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου