Ροή Ειδήσεων

Ελπίδες από νέα μέθοδο εμφύτευσης εμβρύου

Μια νέα μέθοδος εμφύτευσης εμβρύου σε γυναίκες που δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδί, παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου αναπαραγωγικής ιατρικής που πραγματοποιείται στα Χανιά.
Όπως τόνισε ο καθηγητής μαιευτικής γυναικολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης Αντώνης Μακρυγιαννάκης, οι επιστήμονες που ασχολούνται διεθνώς με το θέμα προσπαθούν να εντοπίσουν κυρίως ποια είναι τα αίτια της αποτυχίας εμφύτευσης. Τριάντα χρόνια μετά τη γέννηση του πρώτου παιδιού από εξωσωματική, τα ποσοστά της εμφύτευσης παραμένουν σταθερά τα τελευταία χρόνια.
"Ψάχνουμε να βρούμε -είπε ο καθηγητής- ποιος είναι ο λόγος, ενώ έχουμε πετύχει να έχουμε πολύ καλής ποιότητας έμβρυα, δεν μπορούμε να ανεβάσουμε τα ποσοστά αυτά. Αλλά το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι γυναίκες οι οποίες κατά την εκτίμησή τους έχουν άριστες συνθήκες για να πετύχουν, δηλαδή έχουν και καλής ποιότητας έμβρυα και καλής ποιότητας ενδομήτριο, έχουν προσπαθήσει τουλάχιστον τρεις φορές και δεν τα έχουν καταφέρει. Αυτές ονομάζονται γυναίκες με συνεχείς αποτυχίες εμφύτευσης".
Στις γυναίκες αυτές αναφέρεται κυρίως η μέθοδος που παρουσιάσθηκε στα Χανιά, που όπως εξήγησε ο κ. Μακρυγιαννάκης, δίνει τη δυνατότητα στους επιστήμονες να τροποποιήσουν λίγο το περιβάλλον στο εσωτερικό της μήτρας ώστε να είναι περισσότερο φιλικό με το έμβρυο.
"Αν θέλουμε να μιλήσουμε περισσότερο με νούμερα, ενώ το ποσοστό επιτυχίας των γυναικών εφόσον έχουν προσπαθήσει τρεις φορές είναι 7%, με τη νέα αυτή τεχνική ανεβαίνει περίπου στο 43%", ανέφερε ο καθηγητής.
Η τεχνική αυτή ξεκίνησε από το Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Μονάχου και εφαρμόζεται και σε άλλες χώρες, όπως στην Ιταλία, την Ισπανία και την Αγγλία. Η τεχνική αυτή εφαρμόζεται στο εργαστήριο και δεν επιβαρύνει τη γυναίκα, αφού γίνεται τοποθέτηση στο εσωτερικό της μήτρας της ομολόγων κυττάρων της ίδιας της γυναίκας, τα οποία έχουν επεξεργασθεί οι επιστήμονες.
Στην Κρήτη, ο μέσος όρος ηλικίας των γυναικών που καταφεύγουν στην εξωσωματική είναι από τα 35 -41 έτη, ωστόσο σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία υπάρχουν γυναίκες και μεγαλύτερης και μικρότερης ηλικίας.

Οι κρυφές αυξήσεις τιμών από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας

Τελικά φαίνετε να επιβεβαιώνεται αυτό που γράψαμε σε προηγούμενο άρθρο ότι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με κάποιο τρόπο θα  πάρουν πίσω τα χρήματα που έχασαν από τις μειώσεις τιμών στα προγράμματα τους(unlimited προγράμματα ) από τον καταναλωτή.
Ο φίλος μου με το μαγαζί αλυσίδας μου είπε όταν πήγα να ανανεώσω το συμβόλαιο μου ότι οι τιμές στα κινητά έχουν αυξηθεί από 5% έως και 12% με ένα πολύ ωραίο τρυκ .  Με την παλαιότερη πολιτική των εταιρειών όταν έκανες νέα σύνδεση ή ανανέωνες το συμβόλαιο σου οι εταιρείες σου έδιναν ένα ποσόν επιδότησης για να πάρεις φθηνότερα την συσκευή σου .Το ποσόν αυτό αφαιρούνταν από την τιμή χονδρικής του τηλεφώνου και προέκυπτε η τιμή αγοράς του από τον συνδρομητή.
Τώρα με την νέα Πολιτική των εταιρειών η τιμή αγοράς υπολογίζεται με βάση την τιμή λιανικής , άρα είναι αυξημένη κατά το παραπάνω ποσοστό , αν δε υπολογίσεις και την μείωση των επιδοτήσεων τότε καταλαβαίνεις που έχουν πάει οι τιμές λιανικής .
Εντάξει ,είπα στον φίλο , τότε γιατί γκρινιάζεις ότι δεν βγάζεις λεφτά ,αφού με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία σου αύξησε το ποσοστό κέρδους σου.
Και εκεί με αποστόμωσε . Τα επιπλέον χρήματα μου είπε , μας τα παίρνει πίσω και όχι μόνο αυτό , αλλά μας μείωσαν και το ποσοστό κέρδους με αποτέλεσμα να  έχουμε χάσει  πια το ενδιαφέρον μας .
Άλλος φίλος μου είπε ότι η εταιρεία που συνεργάζεται σταμάτησε την αποστολή αναλυτικών λογαριασμών στους συνδρομητές .Εάν θέλουν ανάλυση μπορούν λέει να την δουν στο internet. Είναι η νέα διαδικασία .Για να κάνεις σύνδεση κινητής απαιτείται ταυτότητα , λογαριασμός ΔΕΚΟ και να έχεις internet στο σπίτι .
Ποτέ δεν θα μπορείς να ελέγξεις που μιλάς . Μ αρέσει που κάποτε οι πωλητές κινητής  έβριζαν τον ΟΤΕ που δεν έδινε αναλύσεις στους συνδρομητές του ,και χρησιμοποιούσαν το επιχείρημα ότι στην κινητή τα πάντα είναι ξεκάθαρα.
Άραγε είναι  συγκυρία ή κάτι θα γίνει με τις χρεώσεις κινητής;
Πάντως στην καρτοκινητή η ελάχιστη διάρκεια κλήσης από 30 δευτερόλεπτα έγινε 45, άσε που στα περισσότερα ειδικά προγράμματα καρτοκινητής η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι 3 λεπτά.
Ας μην μιλήσουμε για τις χρεώσεις στο mobile internet ,που κανείς δεν έχει καταλάβει πότε είναι στο internet και πότε δεν είναι ,με αποτέλεσμα να μπορείς να είσαι μέσα ένα μήνα ολόκληρο και να μην το ξέρεις. Κόστος ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ.
Νομίζω κάποιος πρέπει να βάλει μια τάξη .Να προστατεύσει και τους εμπόρους και τους καταναλωτές ώστε να πάψουν να είναι έρμαια του κάθε ημεδαπού ή αλλοδαπού φωστήρα manager που αποφασίζει και διατάζει τους άλλους να χορεύουν κατά την κρίση του.
Και ας σταματήσουν οι δικαιολογίες για συστημικά προβλήματα που προβάλλουν όλες οι εταιρείες για να δικαιολογήσουν την ανικανότητα και την αδιαφορία τους για την πραγματική εξυπηρέτηση του πελάτη.Θα επανέλθω σύντομα με καυτό θέμα: SERVICE ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ…

Πηγή: www.telecomnews.gr